Mπορεί σε κάποιον να μην αρέσουν τα Tesla και ειδικά το Cybertruck αλλά όλοι δέχονται πως ο Elon Musk είναι δαιμόνιος.
Του Γιάννη Σκουφή
Στην παρουσίαση του καινούργιου αγροτικού της Tesla την παράσταση την έκλεψε καταρχήν το ίδιο το Cybertruck με τη… cyber εμφάνισή του και στη συνέχεια τα θωρακισμένα κρύσταλλα που θρυμματίστηκαν όταν ο αρχισχεδιαστής της μάρκας, ο Franz von Holzhausen τους έριξε μια μεταλλική μπάλα μεγέθους ανάλογου με αυτό μιας μπάλας του τένις.
Η σκηνή ήταν τουλάχιστον αμήχανη όμως στην πορεία αποδείχθηκε κυριολεκτικά λίρα εκατό για την αμερικάνικη εταιρεία. Όχι μόνο γιατί έγινε viral μέσω των social media και εξασφάλισε επιπλέον δημοσιότητα αλλά και γιατί έδωσε την ευκαιρία στην Tesla να έχει και έσοδα. Πώς; Πολύ απλά τυπώνοντας μπλουζάκια που στο εμπρός τους μέρος απεικονίζουν ένα σπασμένο κρύσταλλο και πίσω το προφίλ του Cybertruck και το λογότυπό του.
Τα μπλουζάκια, την ύπαρξη των οποίων ανακοίνωση ο ίδιος ο Musk με tweet στις 14 Ιανουαρίου, έγιναν ήδη ανάρπαστα, παρά το τσουχτερό κόστος τους των 40 ευρώ. Έτσι πλέον δεν είναι διαθέσιμα στα μεγέθη από M έως XXL ενώ υπάρχουν ακόμα λίγα σε XS και S, με κόστος περίπου 31 ευρώ.