H Ford πουλά ένα Focus κάθε 135 δευτερόλεπτα και το μόνο που λείπει για να συμπληρωθεί η γκάμα είναι το RS.
Του Γιάννη Σκουφή
Το Focus έχει αποδειχθεί μεγάλη επιτυχία για τη Ford στην Ευρώπη και ήδη έχει παρουσιαστεί η σπορ έκδοσή του, η ST. Διαθέσιμη με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου και ως στέισον αποτελεί το πρώτο στάδιο προς αυτήν την κατεύθυνση, μιας και θα υπάρχει και η κορυφαία RS η οποία αναμένεται.
Η παρουσίασή της αναμένεται κάποια στιγμή μέσα στο 2020, πιθανότητα το δεύτερο εξάμηνό του, κάτι που σημαίνει πως η Ford θα αλλάξει εδώ τη λογική της, μιας και μέχρι τώρα τα RS εμφανίζονταν λίγο πριν την ολοκλήρωση του κύκλου ζωής της εκάστοτε γενιάς.
Σε ότι αφορά την κίνησή του το σίγουρο είναι πως ο EcoBoost των 2.300 κυβικών θα δίνει και πάλι το παρόν, αλλά αυτή τη φορά θα συμπληρώνεται και από ένα ήπιο υβριδικό σύστημα. Για χάρη της οικονομίας αλλά και της αύξησης της ισχύος.
Το ενδιαφέρον είναι πως ο EcoBoost θα κινεί αποκλειστικά τους εμπρός τροχούς και ο ηλεκτροκινητήρας τους πίσω, έτσι ώστε και το drift mode -το τρέχον RS είναι το πρώτο που το λανσάρισε- να γίνει πιο άμεσο και πιο εντυπωσιακό. Όσο για τη συνδυαστική ισχύ υπολογίστε την σαφώς πάνω από τους 400 ίππους.