Η μια κατασκευάζει έργα τέχνης και υψηλών επιδόσεων σε τροχούς. Ο άλλος σχεδιάζει σύνολα δημιουργώντας τις τάσεις της μόδας.
Του Γιάννη Σκουφή
Οι δύο διάσημες ιταλικές μάρκες θα ενώσουν τις δυνάμεις τους για να αυξήσουν ακόμη περισσότερο την φήμη και φυσικά τα έσοδά τους. Χαρακτηριστικό είναι πως το πλάνο της Ferrari προβλέπει πως μέσα στα επόμενα εφτά με δέκα χρόνια το 10% των εσόδων της θα προέρχεται από τα επίσημα προϊόντα της.
O διευθύνων σύμβουλος της Ferrari, ο Louis Camilleri, είπε μεταξύ άλλων πως η εταιρία του προσφέρει σήμερα πολλά προϊόντα με το σήμα της με κίνδυνο να αποδυναμωθεί η αξία της εταιρείας και της μετοχής της. Για το λόγο αυτό θα υπάρξει μια μεγάλη αναδιοργάνωση του merchandising μειώνοντας το σύνολο των υφιστάμενων συνεργασιών στο μισό με ταυτόχρονη μείωση κατά 30% των κατηγοριών των προϊόντων. Οπότε φτηνά ρολόγια των 150 ευρώ και καπέλα Ferrari των 30 ευρώ, απλά θα τα ξεχάσουμε.
Στόχος του Camilleri είναι να υπάρξουν πιο επιλεκτικές συνεργασίες με high-class σήματα, προκειμένου η Ferrari να καθιερωθεί ως μια hyper-premium μάρκα που προσφέρει μοναδικής οδηγικής απόλαυσης και επιδόσεων αυτοκίνητα. Η συνεργασία με τον οίκο Armani θα περιλαμβάνει μια ευρεία γκάμα από γυναικείες τσάντες, αντρικές τσάντες ταξιδίου, είδη ρουχισμού, διάφορα αξεσουάρ και άλλα πολλά με τα σήματα της Ferrari.