Η Ρωσία διακρίνεται για τις έντονες αντιθέσεις της. Από τη μία, κόσμος που κυκλοφορεί ακόμα με αυτοκίνητα που προέρχονται από την εποχή της Σοβιετικής Ένωσης. Από την άλλη, η αστική τάξη και οι πλούσιοι απόγονοι των εκπροσώπων της με τα ανάλογα supercars. Κάπου στο ενδιάμεσο, αρχίζει να αναπτύσσεται μια διαφορετική τεχνοτροπία.
Τα παλιά, καλά ρωσικά «σκυλιά» έχουν μπει στο στόχαστρο των νεαρών και εύπορων οδηγών, οι οποίοι τα περιλαβαίνουν και τα μετατρέπουν σε ρεσιτάλ «κιτς». Χαρακτηριστικές οι εικόνες των Lada Niva με τις 22άρες ζάντες. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα έχουν κοστίσει πάνω από 30.000 ευρώ έκαστο για να βελτιωθούν (κοντά στις 36 για την ακρίβεια), με το ένα εξ αυτών μάλιστα να ανήκει σε 15χρονο! Το πώς ένας ανήλικος διατηρεί στην κατοχή του και οδηγεί αυτοκίνητο (στα 18 επιτρέπεται η απόκτηση διπλώματος και στην Ρωσία), μπορεί να αποδοθεί στις γνωριμίες και το εκτόπισμα των γονεϊκών «πλατών».
Πέρα από τους τροχούς, τα Niva είναι βελτιωμένα και μηχανικά με τον αειθαλή 1.700άρη των 85 ίππων να αποκτά τουρμπίνα Garrett και να φτάνει κοντά στα 150 άλογα. Ανάλογες παρεμβάσεις σημειώνονται στο σύστημα εξαγωγής, τα φρένα και τις αναρτήσεις.
Στο εσωτερικό τα καθίσματα είναι από BMW, το τιμόνι από Mercedes, το σύστημα πολυμέσων θα ήθελε να προέρχεται από το πρώτο «The Fast and the Furious», ενώ έχουν προστεθεί επενδύσεις και στρώματα ηχομόνωσης, προκειμένου να βελτιωθεί η ποιότητα κύλισης και η ακουστική εμπειρία, προκειμένου να μην πάει χαμένο το πανάκριβο ηχοσύστημα.
Μάλιστα αυτή η τεχνοτροπία -το «καγκούρεμα» παλιών αυτοκινήτων και δη ρωσικών- αναπτύσσεται τόσο ραγδαία, που αποτέλεσε αντικείμενο ρεπορτάζ της εγχώριας τηλεόρασης.