Ένας ιδιαίτερα κρίσιμος παράγοντας για την επιλογή μιας συσκευής smartphone, παραμένει το μέγεθος της οθόνης. Μάλιστα, η επιθυμία των καταναλωτών για συσκευές με μεγάλη οθόνη γίνεται όλο πιο έντονη, τάση που αναμένεται να συνεχιστεί και το 2018, αλλά και τουλάχιστον έως το 2019.
Οπως μετέδωσε ο ΣΕΠΕ, έρευνα της Strategy Analytics διαπιστώνει αύξηση της αποδοχής για smartphones με μεγαλύτερη οθόνη. Η έρευνα, που διενεργήθηκε σε ΗΠΑ, Δυτική Ευρώπη, Κίνα και Ινδία, καταλήγει, εξάλλου, στο συμπέρασμα ότι, οι συσκευές που προτιμούν – κατά κύριο λόγο – οι χρήστες είναι αυτές με οθόνη μεταξύ 5 και 5,5 ιντσών. Ειδικά στην Κίνα και την Ινδία, όπου τα smartphones με οθόνη 5,5″ θεωρούνται ως “ιδανική” επιλογή από την πλειοψηφία των χρηστών.
Τις συσκευές με οθόνη μεταξύ 5,0″ και 5,5″ προτιμούν οι περισσότεροι χρήστες smartphones παγκοσμίως. Σύμφωνα, εξάλλου, με τα ευρήματα της σχετικής μελέτης της Strategy Analytics, oι καταναλωτές σε όλες τις εξεταζόμενες αγορές εκδηλώνουν το 2018 μεγαλύτερο ενδιαφέρον για μεγαλύτερες συσκευές σε σύγκριση με το 2017. Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων στις ΗΠΑ και τη Δυτική Ευρώπη απαντά, για παράδειγμα, ότι το μεγαλύτερο μέγεθος των συσκευών θα παίξει ακόμη πιο βασικό ρόλο στην επιλογή του για την αγορά ενός smartphone το 2018, σε σύγκριση με το 2017.
Όπως προκύπτει από την έρευνα, οι μισοί από τους ερωτηθέντες στην Ινδία θεωρούν τις συσκευές με μέγεθος οθόνης 5,5″ ιδανικές το 2018, σε σύγκριση με το ήμισυ των ερωτηθέντων που ανέφεραν ως ιδανικό μέγεθος οθόνης τις 5,0 ίντσες το 2017. Επίσης, οι μισοί ερωτηθέντες στην Κίνα θεωρούν συσκευές με μέγεθος οθόνης 5,5″ ιδανικό το 2018, σε σύγκριση με το ένα τρίτο το 2017.
Πλεονεκτήματα
Σύμφωνα με την έρευνα, οι χρήστες θεωρούν ότι η μεγαλύτερη οθόνη είναι πιθανό να εξασφαλίζει τη μεγαλύτερη παραγωγικότητα του κινητού, περισσότερες δυνατότητες ψυχαγωγίας, λεπτότερα εργονομικά σχέδια, αυξημένη ανάλυση οθόνης, αλλά και μεγαλύτερη καινοτομία. Οι αναλυτές της εταιρείας εκτιμούν ότι η βελτιστοποίηση της χρήσης με το ένα χέρι και η προστιθέμενη αξία μέσω προηγμένων εφαρμογών (π.χ. φωνή και ψηφιακοί βοηθοί) θα μειώσουν τη σωματική προσπάθεια που απαιτούν οι μεγαλύτερες οθόνες και τελικά, θα ωθήσουν το καταναλωτικό κοινό σε ακόμη μεγαλύτερες συσκευές.
Σε παλαιότερη έρευνα της, άλλη εταιρεία, η IDC, εκτιμά ότι οι καταναλωτές θα συνεχίσουν να καταναλώνουν περισσότερο βίντεο, να κάνουν μεγαλύτερη χρήση του gaming, να επισκέπτονται πιο συχνά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλες εφαρμογές “βαριών” δεδομένων στα smartphones τους. Αυτή η τάση απαιτεί μεγάλη οθόνη, γεγονός που βαραίνει πλέον ιδιαίτερα στην απόφαση για την επιλογή μιας συσκευής. Μάλιστα, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους, προς χάριν μιας μεγαλύτερης οθόνης είναι πρόθυμοι να ξεπεράσουν το υψηλότερο κόστος που συνεπάγεται η απόκτηση μιας τέτοιας συσκευής.