Στις αρχές του μήνα η Hyundai αποκάλυψε το νέο, τρίτης γενιάς i10, το οποίο θα κάνει πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, ενώ στην Ελλάδα αναμένεται να λανσαριστεί στις αρχές του 2020.
Σε σχέση με το υπάρχον Hyundai i10, το νέο άλλαξε αρκετά σε σχεδίαση εξωτερικά και στο εσωτερικό μεγάλωσε σε διαστάσεις (εκτός από το ύψος) και κυρίως σε μεταξόνιο, ενώ συνολικά αναβαθμίστηκε και θα αποτελέσει ένα δυνατό παίχτη στην κατηγορία. Το αμάξωμά του συνδυάζει πολλές καμπύλες επιφάνειες και αιχμηρές γραμμές, με χαρακτηριστικά του σημεία τη μεγάλη μάσκα, τα έντονα νεύρα, το γράμμα «X» στις πίσω κολόνες και τη γενικότερα νεανική του εικόνα.
Πώς όμως μπορεί να ήταν το νέο Hyundai i10 σε έκδοση Ν; Στην πραγματικότητα για να υπάρξει οι πιθανότητες είναι απειροελάχιστες, ωστόσο μια έκδοση N Line όπως έχουμε δει σε άλλα Hyundai (Tucson, i30 Hatchback και i30 Fastback) θα ήταν ευπρόσδεκτη. Ο ανεξάρτητος σχεδιαστής X-Tomi έκανε για ακόμα μία φορά το θαύμα του και μεταμόρφωσε το νέο i10 σε i10 N και το αποτέλεσμα είναι πολύ πετυχημένο, σε σημείο που θα μπορούσε κάλλιστα να ήταν εργοστασιακό.
Το χαρακτηριστικό γαλάζιο χρώμα συνδυάζεται άψογα με μαύρη οροφή, κολόνες και καθρέπτες, οι αεραγωγοί στον εμπρός προφυλακτήρα μεγάλωσαν και διαθέτουν νέο κάλυμμα, ενώ προστέθηκαν τα απαραίτητα σπόιλερ με το κόκκινο σιρίτι. Φυσικά προστέθηκαν νέες ζάντες, κόκκινες δαγκάνες και πιο σκουρόχρωμα φώτα.
Την κίνηση του «φανταστικού» αντιπάλου του VW up! GTI θα μπορούσε να αναλάβει ο 1.0 λτ. T-GDI κινητήρας των 120 ίππων ή και με περισσότερους ίππους. Παράλληλα, οι κατάλληλες αλλαγές στις αναρτήσεις και στο στήσιμο του αυτοκινήτου θα το έκαναν μια μίνι βολίδα. Όλα αυτά βέβαια ανήκουν στην φαντασία μας, αν και σίγουρα θα είχε πολύ ενδιαφέρον αν ποτέ γινόταν πραγματικότητα.