Σε συνέχεια του χθεσινού μας δημοσιεύματος μετά από καταγγελίες αυτοπτών μαρτύρων σχετικά με τραυματισμό νεαρού ενοίκου ξενοδοχειακού συγκροτήματος στην περιοχή του Μαραθώνα (δείτε εδώ: Τραγικό: Σοβαρός τραυματισμός νεαρού σε πασίγνωστο ξενοδοχειακό συγκρότημα της Αττικής και δεν υπάρχει γιατρός) η διοίκηση της ξενοδοχειακής μονάδας μέσω της νομικής τη υπηρεσίας, έστειλε νωρίτερα επιστολή σχετικά με τη σειρά των γεγονότων και ενεργειών που έπραξαν για την αντιμετώπιση του συγκεκριμένου γεγονότος.
Πιο κάτω σας παραθέτουμε αυτούσια την επιστολή/απάντηση:
“Σε απάντηση του από 29/07/2019 και ώρα 18:02 δημοσιεύματος που αναρτήθηκε στο ιστολόγιό σας με τον τίτλο «Τραγικό: Σοβαρός τραυματισμός νεαρού σε πασίγνωστο ξενοδοχειακό συγκρότημα της Αττικής και δεν υπάρχει γιατρός», το οποίο συντάχθηκε βάσει αναληθών και δυσφημιστικών καταγγελιών που προσβάλλουν τη φήμη και το όνομά μας, εκθέτουμε τα όσα πράγματι συνέβησαν και σας καλούμε να τα αναρτήσετε άμεσα σε αντίστοιχη με το αρχικό άρθρο θέση στο ιστολόγιό σας, γιατί τόσο εσείς, ως αποδέκτης των καταγγελιών, όσο και οι αναγνώστες σας, δεν δικαιούσθε τίποτε λιγότερο από την αλήθεια.
Το απόγευμα της 29/07/2019 και περί ώρα 16.35, ναυαγοσώστης που βρισκόταν στο χώρο της πισίνας του ξενοδοχείου μας επενέβη άμεσα και παρέσχε τις ενδεδειγμένες στην περίπτωση πρώτες βοήθειες σε νεαρό πελάτη μας, ευρισκόμενο στην πισίνα, που αντιμετώπιζε κάποιο πρόβλημα με το πόδι του (για ευνόητους λόγους δεν θα παράσχουμε περισσότερες πληροφορίες).
Αμέσως ενημερώθηκε η υποδοχή του ξενοδοχείου μας, οπότε και κάλεσε την ίδια στιγμή ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, το οποίο έφτασε σε διάστημα μίας ώρας και όχι τριών. Υπάλληλος της υποδοχής έσπευσε στο σημείο για να ταυτοποιήσει για ποιόν πελάτη πρόκειται, προκειμένου να ανεύρει και ειδοποιήσει τους γονείς του, πράγμα που έπραξε άμεσα, οπότε και ο ένας εκ των γονέων του έφτασε στο χώρο. Το ξενοδοχείο μας, χωρίς να υποχρεούται από τη νομοθεσία να διαθέτει ιατρό εντός των εγκαταστάσεών του για τους πελάτες του, αναζήτησε συνδρομή και από τον ιδιωτικό τομέα και καθ’ όλη τη διάρκειά του αντιμετώπισε αποτελεσματικά το περιστατικό, σε συνεννόηση πάντοτε και με τους συγγενείς του πελάτη. Ο πελάτης μας ήδη από εχθές το βράδυ έχει επιστρέψει στο ξενοδοχείο μας και συνεχίζει κανονικά τις διακοπές του.
Η προσπάθεια δυσφημιστικής διαστρέβλωσης των γεγονότων με προεκτάσεις στο επίπεδο των υπηρεσιών μας εν γένει, που επιχειρείται από τους καταγγέλλοντες, οι οποίοι μάλιστα αγνοώντας τη νομοθεσία – την οποία εμείς και γνωρίζουμε άριστα και τηρούμε απαρέγκλιτα- αναζητούν για δικούς
τους λόγους (που δεν μας αφορούν) «ενόχους» και ανύπαρκτες παραλείψεις σε δήθεν σοβαρούς και δήθεν βαρύτατους τραυματισμούς, «καλυπτόμενοι» βεβαίως από το πέπλο (και την προστασία) της ανωνυμίας τους, διαψεύδεται με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο από την ευγνωμοσύνη που εισπράξαμε από την οικογένεια του πελάτη μας ως προς το χειρισμό του περιστατικού αυτού.
Και ασφαλώς διαψεύδεται και από το σύνολο των βραβείων και διακρίσεων που διαχρονικά λαμβάνει από τη δεκαετία του 1970 έως σήμερα το ξενοδοχείο μας από τους συνεργαζόμενους τουριστικούς οργανισμούς του εσωτερικού και του εξωτερικού, με βάση το υψηλότατο επίπεδο υπηρεσιών που του απονέμουν οι πελάτες τους και πελάτες μας, μεταξύ των οποίων και επαναλαμβανόμενοι κάθε έτος, κατατάσσοντάς μας σήμερα στις πρώτες θέσεις των συνεργατών τους σε παγκόσμιο επίπεδο. Αναμένοντας, την άμεση δημοσίευση της παρούσας απάντησης.
Αθήνα, 30 Ιουλίου 2019
Η ξενοδοχειακή εταιρία”