Η J.D Power ανακοίνωσε τη νέα έρευνα ικανοποίησης κατόχων Automotive Performance, Execution and Layout (APEAL) για την τεράστια αγορά των Η.Π.Α., όπου στις πρώτες θέσεις βρίσκονται οι πολυτελείς μάρκες, ωστόσο η ψαλίδα έχει κλείσει αρκετά σε σχέση με τις μη premium μάρκες, όπως θα δείτε στους παρακάτω πίνακες.
Η μελέτη εξετάζει κατά πόσο είναι ικανοποιημένοι οι νέοι κάτοχοι οχημάτων από την αγορά τους μετά από 90 ημέρες ιδιοκτησίας. Ζητείται από αυτούς να βαθμολογήσουν 90 χαρακτηριστικά οχήματος σε 10 διαφορετικές κατηγορίες, οι οποίες περιλαμβάνουν τα πάντα, από την οδική συμπεριφορά μέχρι το πόσο καλά λειτουργεί το σύστημα πολυμέσων.
Μεταξύ των μαρκών, στην πρώτη θέση της κατάταξης με άριστα τον αριθμό 1.000, βρέθηκε η Porsche με 891 βαθμούς, ακολουθούμενη σε πολύ μικρή απόσταση από την BMW (868 βαθμούς) και την πολυτελή μάρκα της Hyundai, την Genesis (868). Στο αντίθετο άκρο, τους πιο λίγους βαθμούς ικανοποίησης συγκέντρωσαν η Mitsubishi (773), η Buick (800) και η Subaru (807). Στις πολυτελείς μάρκες ο μέσος όρος έφτασε τους 853 βαθμούς, ενώ οι στις πολυτελείς ήταν 818. Μια διαφορά μόλις 35 βαθμών, όταν πριν από τρία χρόνια ήταν 50 βαθμοί.
Μεταξύ των μοντέλων, περισσότερο ικανοποιημένοι δήλωσαν οι κάτοχοι του Audi A7. Στα μικρά αυτοκίνητα το Yaris βρέθηκε στην πρώτη θέση, ακολουθούμενο από το Kia Rio και το Hyundai Accent, στα μικρομεσαία πρώτο είναι το Kia Forte και στα premium η BMW Σειρά 2, στα premium μεσαία κέρδισε η Mercedes C-Class και στα μικρά SUV το MINI Countryman.