Οι «εχθροπραξίες» στην κατηγορία των mega hatches αναμένεται να ενταθούν, με τον ερχομό της νέας Mercedes-AMG A45. Φυσικά, δεν είναι η μόνη νέα προσθήκη, καθώς λίγο αργότερα αναμένουμε τον διάδοχο του Focus RS.loadposition Fordcarcenter
Κατά τα πρότυπα του προκατόχου, αλλά και του ανταγωνισμού, το «όπλο» της Ford θα διατηρήσει την τετρακίνηση και την υψηλή απόδοση, η οποία φημολογείται ότι θα φτάνει τα 400 άλογα. Κάτι απολύτως λογικό, καθότι το νέο ST είναι ταχύτερο στις ρεπρίζ από το προηγούμενο RS των 350 ίππων. Όπερ εστί πως το επόμενο θα πρέπει να ανέβει επίπεδο αφενός γιατί τα hot hatches έχουν αρχίσει να πλησιάζουν, αφετέρου για να είναι «ίσα βάρκα ίσα νερά» με την κορυφαία A-Class, το Audi RS3, το επόμενο Honda Civic Type R, αλλά και την νέα απειλή εξ Ανατολάς που ακούει στο όνομα «επιστροφή Mitsubishi Evo»!
Κάτω από το καπό θα συνεχίσει την καριέρα του ο 2.3 EcoBoost, αλλά η πιθανότητα υβριδικής προσθήκης θεωρείται βέβαιη, με την μορφή ήπιου συστήματος 48 Volt. Η ισχύς -όπως είπαμε- αναμένεται στους 400 ίππους και η ροπή κάπου στην περιοχή των 600 Nm, με πηγές από το «Μπλε Οβάλ» να τοποθετούν το νούμερο στα 580 Nm. Το σύστημα τετρακίνησης που έκανε μόδα το Drift Mode επίσης θα συνεχίσει, σε αναθεωρημένη έκδοση. Οι επιδόσεις υπολογίζονται κοντά στα 4 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα από στάση και τα 280 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας.
Το ντεμπούτο της 4ης γενιάς Focus RS αναμένεται το 2021.