Η plug-in υβριδική version της A-Class αναμένεται να «πατάει» στην Α200, με το ηλεκτρικό μοτέρ να παρέχει αυτονομία 50 χλμ., όταν ο οδηγός αποφασίσει να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά.
Ήδη έχουμε μπει στην 4η γενιά της A-Class, όπου για πρώτη φορά στα χρονικά η γερμανική φίρμα αναμένεται να εντάξει στην γκάμα του μοντέλου και μια PHEV έκδοση.
Η φημολογία είναι έντονη τους τελευταίους μήνες, με τα υψηλόβαθμα στελέχη της Mercedes να αναφέρουν ότι η νέα έκδοση της δημοφιλούς A-Class θα φέρει (κατά πάσα πιθανότητα) την ονομασία Α250e και προορίζεται να καλύψει το κενό ανάμεσα στις «απλές» εκδόσεις του premium μικρομεσαίου και την AMG 35. O κινητήρας εσωτερικής καύσης που θα υπάρχει κάτω από το καπό θα είναι αυτός της A200, ούτως εστί, ο turbo 1,3 λίτρων των 163 ίππων και 250 Nm ροπής, ο οποίος θα έχει αγαστή συνεργασία με έναν ηλεκτροκινητήρα 102 ίππων, η ροπή του οποίου θα ανέρχεται στα 300 Nm. Έτσι η συνδυαστική απόδοση θα αγγίζει τους 250 ίππους, οι οποίοι θα περνούν μέσα από το νέο 8ταχυτο αυτόματο κιβώτιο και θα καταλήγουν στον άξονα κίνησης.
Για την τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα υπάρχει μια μπαταρία χωρητικότητας 15 kWh, η οποία εξασφαλίζει αυτονομία 60 χλμ., με τον οδηγό να μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα έως και 140 χλμ./ώρα. Προς το παρόν η γερμανική μάρκα δεν ανακοίνωσε το χρόνο πλήρους φόρτισης. Υπομονή μέχρι την έκθεση της Φρανκφούρτης τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, όπου εκεί σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες θα παρουσιαστεί η έκδοση παραγωγής της plug – in υβριδικής A-Class.