Η Bentley παρουσίασε τη νέα, τρίτη κατά σειρά, γενιά της λιμουζίνας της, της Flying Spur σχεδόν ταυτόχρονα με την έναρξη των εορταστικών εκδηλώσεων με την ευκαιρία της συμπλήρωσης ενός αιώνα από την ίδρυση της εταιρείας.
Αισθητικά η νέα Flying Spur είναι εξέλιξη της προκατόχου της, αν και αυτό ήταν μάλλον αναμενόμενο με βάση της λογική όχι μόνο της Bentley αλλά και όλων των κατασκευαστών που δραστηριοποιούνται στην κατηγορία υπερπολυτελείας. Έτσι η μάσκα είναι πλέον πιο επιβλητική, ενώ το ανανεωμένο σχεδιαστική «Β» στο πάνω μέρος της «κρύβεται» όταν υπάρχει λόγος.
Στο εσωτερικό η εικόνα παραμένει σοβαρή και ο διάκοσμος κάτι παραπάνω από πολυτελής, αλλά πλέον έχει εισβάλλει και η ψηφιακή εποχή. Με φουλ ψηφιακό πίνακα οργάνων, με περιστρεφόμενη οθόνη 12,3 in στο μέσο του ταμπλό και μια επιπλέον οθόνη για τους πίσω επιβάτες. Στους οποίους αντιστοιχούν τα περισσότερα από τα 130 mm της αύξηση του μεταξονίου.
Ο κινητήρας της Flying Spur είναι ο ανανεωμένος W12 της βρετανικής εταιρείας, ο οποίος με τη βοήθεια διπλών turbo αποδίδει 635 PS και 900 Nm και συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων. Παρά το βάρος των 2,4 tn οι επιδόσεις είναι εξαιρετικές: 0-100 km/h σε μόλις 3,8 sec και τελική ταχύτητα 333 km/h.
Η βάση της Flying Spur είναι το πλαίσιο της Continental GT αλλά και των Porsche Panamera και Audi 8. Έτσι υπάρχει τετρακίνηση και τετραδιεύθυνση, πνευματική ανάρτηση και ηλεκτρικό κύκλωμα 48 V, που μεταξύ άλλων ελέγχει και το σύστημα των ενεργών αντιστρεπτικών.