Ο ιαπωνικός κολοσσός της αυτοκινητοβιομηχανίας κατάφερε να διατηρήσει τον τίτλο της πλέον πολύτιμης μάρκας στο κόσμο και για το 2019. Για την ακρίβεια το έχει κατορθώσει αυτό άλλες 11 φορές.
Η ανάδειξη αυτή προέκυψε από τη λίστα BrandZ, στην οποία ανακοινώθηκαν οι 100 πολυτιμότερες μάρκες στο κόσμο για το τρέχον έτος.
Η αξία της Toyota άγγιξε τα 29,1 δισ. δολάρια, κερδίζοντας έτσι την 41η θέση στην προαναφερθείσα λίστα, κάτι αρκετά σημαντικό μιας και οι αυτοκινητοβιομηχανίες που διακρίνονται συνεχώς μειώνονται και φέτος μόνο 3 περιλαμβάνονται. Μετά την Toyota, η Mercedes καταλαμβάνει την 54η θέση και η BMW την 55η, με τις εμπορικές τους αξίες να αγγίζουν τα 23,355 δις δολάρια και 23,326 δις δολάρια αντίστοιχα. Στον κλάδο των αυτοκινητοβιομηχανίων, την δεκάδα συμπληρώνουν: η Honda με αξία 11,749 δισ. δολάρια, η Ford με 11,211 δισ., η Nissan (10,554 δισ. δολάρια), η Tesla (9,285 δισ. δολάρια), η Audi (8,556 δισ. δολάρια), η Volkswagen (6,707 δισ. δολάρια), με την δεκάδα να κλείνει η Porsche (5,817 δισ. δολάρια).
Κυρίαρχες εταιρείες στη συγκεκριμένη λίστα είναι εταιρείες τεχνολογίας, με την πρώτη θέση να κατέχει η Google με αξία 302,063 δις δολάρια, αφήνοντας στη δεύτερη θέση την Apple η αξία της οποίας αγγίζει τα 300,595 δις.