Το γούστο είναι μια καθαρά υποκειμενική υπόθεση αλλά είναι να απορεί κανείς πώς ο κάτοχος αυτής της κατακόκκινης Ferrari 812 επέλεξε τη συγκεκριμένη επένδυση που χρωματικά συνδυάζει το ροζ με το μωβ. Στην εν λόγω περίπτωση, το αμάξωμα έχει δεχθεί πλήθος επεμβάσεων ώστε να δείχνει φαρδύ και φουσκωμένο. Μάλιστα, το πίσω μέρος έχει «πρηστεί» κατά 14 mm χάρη στο όλο πακέτο που ονομάζεται «N-Largo».
Το κιτ αναβάθμισης της Novitec περιλαμβάνει «φούστες» και αεροδυναμικά βοηθήματα που προσθέτουν άλλα 7 mm πλάτους στο μπροστινό άξονα, ενισχύοντας το παρουσιαστικό της εμβληματικής Ferrari με τον (πάντοτε) ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα, ο οποίος εδώ έχει αυξημένη ισχύ που φτάνει τους 840 PS (από 800). Σχετικά με το 0-100 km/h, η Novitec το δίνει σε 2,8 sec (0,1 sec ταχύτερο σε σχέση με αυτό της κανονικής 812), ενώ η τελική ταχύτητα παραμένει ίδια (345 km/h).
Φυσικά, υπάρχουν μπόλικα ανθρακονήματα και επενδύσεις σε μαύρο, σε διάφορα σημεία του αμαξώματος και στα μαρσπιέ. Ιδιαίτερα τονισμένες είναι οι εξαγωγές στο καπό, η πίσω φτερούγα και ο διαχύτης με τις τετραπλές απολήξεις. Πάντως, όπου και αν δεις, θα παρατηρήσεις πως υπάρχουν σημαντικές αλλαγές που διαφοροποιούν αυτή την 812 από εκείνη όπως βγαίνει από το εργοστάσιο στο Maranello. Πέραν αυτών, εννοείται ότι υπάρχουν και νέες, ειδικής σχεδίασης, σφυρήλατες ζάντες διάστασης 21 in μπροστά και 22 in πίσω.
ΠΗΓΗ