Τι μπορεί να κάνει την παραμονή ενός ανθρώπου σε ένα αυτοκίνητο πιο ευχάριστη και απολαυστική όταν έξω οι θερμοκρασίες είναι χαμηλές; Ενδεχόμενα και κάτω από το μηδέν; Πέρα από ένα αποδοτικό σύστημα κλιματισμού τα θερμαινόμενα καθίσματα που είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικά σε αυτές τις περιπτώσεις και για τον οδηγό το θερμαινόμενο τιμόνι.
Όπως φαίνεται όμως και όπως γίνεται συνήθως στην αυτοκινητοβιομηχανία θα υπάρχει και το επόμενο βήμα. Το οποίο δεν είναι άλλο από τις θερμαινόμενες ζώνες ασφαλείας τις οποίες ανακοίνωσε πως εξελίσσει η Mercedes.
Οι ζώνες διαθέτουν «αυλούς» σε όλο το μήκος τους, η παρουσία των οποίων δεν αυξάνει σημαντικά το πάχος τους και ζεσταίνει πολύ γρήγορα τη ζώνη. Μάλιστα κάποιοι που ήδη την δοκίμασαν είπαν πως μοιάζει σα… ζεστή αγκαλιά, γεγονός που δημιουργεί μια επιπλέον αίσθηση άνεσης.
Στη Mercedes πάντως λένε πως ο στόχος τους δεν είναι αποκλειστικά και μόνο η άνεση των επιβατών αλλά και η δημιουργία ενός επιπλέον κινήτρου για να χρησιμοποιούνται οι ζώνες. Οι οποίες αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο όλων των μέτρων παθητικής ασφάλειας. Ο λόγος είναι πως ακόμα αρκετοί οδηγοί εξακολουθούν να αρνούνται πεισματικά να δεθούν. Το ποσοστό αυτό σύμφωνα με έρευνες φτάνει στις ΗΠΑ το 15%, ενώ είναι σημαντικά υψηλότερο σε χώρες όπως η Κίνα.
Μέχρι στιγμής η Mercedes δεν έχει ανακοινώσει αν οι θερμαινόμενες ζώνες ασφαλείας τοποθετηθούν σε κάποιο μοντέλο παραγωγής. Το πιο πιθανό όμως είναι αυτό να γίνει σε κάποιο από τα κορυφαία μοντέλα της. Π.χ. τη νέα S-Class.