Συνήθως όταν έχουμε να κάνουμε με βελτίωση premium αυτοκινήτου, το τιμολόγιο των μετατροπών είναι αντίστοιχο. Ειδικά όταν πρόκειται για μια από τις κορυφαίες BMW και καλύτερες εκπροσώπους των μοντέλων Μ, διαχρονικά. Η G-Power, όμως, έχει διαφορετική άποψη.
O υπερτροφοδοτούμενος 3λιτρος εν σειρά εξακύλινδρος S55, υπό εργοστασιακές συνθήκες αποδίδει 410 ίππους στις 5.250-7.000 σ.α.λ. και 550 Nm ροπής στις 2.350-5.200 σ.α.λ. Με αυτούς τους αριθμούς και το 7τάχυτο κιβώτιο DCT στο πλευρό της, η M2 Competition μπορεί να επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 4,1 δλ. και μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 280 χλμ./ώρα τελικής, σε περίπτωση που επιλεγεί το M Driver’s Package και ο αντίστοιχος κόφτης που ανεβαίνει από τα 250 χλμ./ώρα της απλής.
Ο γνωστός Γερμανός βελτιωτής αποφάσισε να προσφέρει «κοψοχρονιά» 130 άλογα και 150 Nm ροπής, με το πακέτο Performance Software V1 S ECU (νέος εγκέφαλος, κοινώς) να διατίθεται στην προνομιακή τιμή των 1.400 ευρώ! Από 3ης Ιουνίου και μετά η προσφορά παύει να ισχύει, με την μετατροπή να επιβαρύνεται πλέον 350 ευρώ. Και πάλι, 1.750 ευρώ για 540 άλογα και 700 Νm ροπής είναι ευκαιρία.
Για όσους δεν ασχολούνται με προϋπολογισμούς και λοιπά οικονομοτεχνικά, η G-Power διαθέτει πακέτο που ανεβάζει την απόδοση της M2 Competition στα 680 άλογα και τα 860 Nm ροπής, με το 0-100 χλμ./ώρα να διαρκεί μόλις 3,2 δλ. και την τελική να ξεπερνά τα 330 χλμ./ώρα. Το κόστος για αυτό; 20.000 ευρώ.
{loadposition srp}