Τι σημαίνει κύριε Ριζόγλου ότι το πρόβλημα θα λυθεί άμεσα; Γνωρίζετε πότε;
Γνωρίζετε κάτι εσείς που δεν γνωρίζουν οι άλλες χώρες που δραστηριοποιείτε η HONOR; Γιατί μας κοινοποιείται την ασαφή απάντηση σας μέσω μιας δήλωσης σας σε 1 site και δεν βγάζετε επίσημη ανακοίνωση; Μήπως δεν σας επιτρέπεται από την HONOR και τη HUAWAI και χρησιμοποιείται φθηνές επικοινωνιακές τριπλές; Μας εγγυάστε ότι το πρόβλημα θα λυθεί άμεσα; Είναι επίσημο;
Είναι δεκάδες τα μηνύματα που μας έστειλαν από χθες αναγνώστες εκφράζοντας την ανησυχία τους για τις συσκευές που έχουν στην κατοχή τους και είναι των εταιριών Huawei και Honor.