Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της έρευνας ικανοποίησης πελατών της J.D. Power για την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου, δημοσιεύτηκε η αντίστοιχη έρευνα και για τη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων της Ευρώπης, αυτή της Γερμανίας.
Η φετινή έρευνα που έγινε στη Γερμανία για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά μετράει τον αριθμό των προβλημάτων που εμφανίστηκαν ανά 100 οχήματα (PP100) και όσο χαμηλότερη είναι η βαθμολογία, τόσο καλύτερη είναι η απόδοση. Η μελέτη μετρά 177 προβλήματα στις εξής βασικές κατηγορίες: Αμάξωμα, οδηγική εμπειρία, εξοπλισμός/χειριστήρια/οθόνες/συστήματα ψυχαγωγίας και πολυμέσων/, καθίσματα, θέρμανση και εξαερισμός, εσωτερικό, κινητήρας και μετάδοση.
Η νέα έρευνα πραγματοποιήθηκε από το Νοέμβριο του 2018 έως τον Ιανουάριο του 2019. Βασίζεται στις απαντήσεις που έδωσαν 12.854 κάτοχοι νέων αυτοκινήτων με πρώτη ταξινόμηση από το Νοέμβριο του 2015 έως τον Ιανουάριο του 2018. Επίσης, η έρευνα μετρά τα προβλήματα που είχαν οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων τους 12 τελευταίους μήνες κατοχής ύστερα από 12-36 μήνες ιδιοκτησίας.
Στην πρώτη θέση της κατάταξης της έρευνας της J.D. Power βρέθηκε φέτος η Mitsubishi με 85 προβλήματα ανά 100 οχήματα (77 PP100). Στη δεύτερη και τρίτη θέση ακολούθησαν η Skoda (88 PP100) και η Hyundai (90 PP100), όπως έγινε αντίστοιχα και στην έρευνα της Αγγλίας. Από την άλλη πλευρά λιγότερο ικανοποιημένοι έμειναν οι κάτοχοι αυτοκινήτων των εταιρειών ΜΙΝΙ, Fiat και Audi.
Παρακάτω, μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα από την έρευνα αξιοπιστίας της J.D. Power για τη Γερμανία ανά μάρκα και κατηγορία.