Η Honda επιβεβαίωσε το όνομα του πρώτου ηλεκτρικού της οχήματος, ενώ παράλληλα ανακοίνωσε ότι το επόμενης, 4ης γενιάς Jazz θα είναι διαθέσιμο και με υβριδικό σύστημα κίνησης με την τεχνολογία υβριδικού συστήματος i-MMD διπλού μοτέρ (Intelligent Multi-Mode Drive) της μάρκας. Η εν λόγω τεχνολογία πολλαπλών λειτουργιών χρησιμοποιείται και στο νέο Honda CR-V Hybrid με τρία προφίλ οδήγησης (EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive).
Να υπενθυμίσουμε ότι υβριδική έκδοση διέθετε το δεύτερης γενιάς Honda Jazz Hybrid με τον 1.300άρη κινητήρα και με συνδυαστική απόδοση 98 ίππων. Το νέο μοντέλο δεν θα έχει καμία σχέση με το παλαιότερο και θα είναι σαφώς πιο εκσυγχρονισμένο σε κάθε επίπεδο.
Σίγουρα στο μέλλον θα δούμε και άλλα Honda με εξηλεκτρισμένους κινητήρες, αφού στόχος της Honda είναι έως το 2025 το 100% των ευρωπαϊκών πωλήσεων της μάρκας να διαθέτει μοντέλα με αυτή την τεχνολογία. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται να έχει και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα της Honda, το οποίο επισήμως θα ονομάζεται Honda e και ήδη, η Honda έχει ήδη λάβει πάνω από 22.000 εκδηλώσεις ενδιαφέροντος σε όλη την Ευρώπη.
Η επόμενη γενιά του Jazz θα κάνει τη διεθνή πρεμιέρα της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο αργότερα εντός του 2019.