Όση αναστάτωση προκάλεσε στους απανταχού θιασώτες των sportscars η επιστροφή της Supra, άλλο τόσο σάλο δημιούργησε στις τάξεις των φανατικών φίλων της η στενή συγγένεια με την 3η γενιά της Z4. H Toyota δανείστηκε σχεδόν αυτούσιο τον κινητήρα και το σύστημα μετάδοσης από το βαυαρικό roadster, με αποτέλεσμα να προκληθούν τα αντίστοιχα σχόλια περί «ιαπωνικής Ζ4» και λοιπά καυστικά.{loadposition acs-bmw}
Οι Ιάπωνες αποφάσισαν να ξεκαθαρίσουν την θέση τους και να τονίσουν την σημασία που είχε η κοινοπραξία με την BMW, τόσο ως προς την γενικότερη ανάπτυξη του μοντέλου, όσο και με την εμπορική του τοποθέτηση. Ποιος πιο υπεύθυνος από τον επικεφαλής εξέλιξης, Tetsuya Tada; Σε πρόσφατη συνέντευξή του, το ερώτημα περί ομοιότητας μεταξύ των δυο μοντέλων ήταν από τα πρώτα που ετέθησαν. Και ο Ιάπωνας δεν κρύφτηκε πίσω από τις λέξεις: «Αυτή την στιγμήγ, η νέα Supra ξεκινάει κάτω από τις 50.000 δολάρια στην Αμερική (σ.σ. 49.990). Εάν είχαμε αναλάβει εξ ολοκλήρου την εξέλιξή της, θα ξεπερνούσε τις 100.000!». Καταλαβαίνει κανείς εύκολα πόσοι θα αγόραζαν την 5η γενιά του κορυφαίου Toyota σε τέτοιο ενδεχόμενο.
Ο Tada, δε, συμπλήρωσε: «Δεν ήταν μόνο θέμα κόστους. Η Supra έπρεπε να έχει έναν εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα και η BMW έχει στις τάξεις της έναν από τους καλύτερους. Η ανάπτυξη ενός τέτοιου κινητήρα δεν είναι οικονομικά βιώσιμη επιλογή για την Toyota, μιας και η εταιρία επενδύει στην ηλεκτροκίνηση. Επίσης, εάν τελικά βρίσκονταν τα κεφάλαια για την εξέλιξη του εν λόγω μοτέρ, ο χρόνος κατασκευής του θα καθυστερούσε ακόμη περισσότερο το λανσάρισμα του μοντέλου στην αγορά».