Επισκεπτόμενος το υπουργείο Μεταφορών, ο πρωθυπουργός ευχήθηκε «καλή δύναμη» σε Χρήστο Δήμα και Κώστα Κυρανάκη – Δεσμεύθηκε ότι τα έργα στη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη «θα γίνουν με τη μεγαλύτερη δυνατή ευελιξία, φτάνοντας στα όρια του ευρωπαϊκού νομικού πλαισίου»
Ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, τόνισε ότι είναι κατεπείγουσα η ανάγκη να αναβαθμιστεί το εγχώριο σιδηροδρομικό δίκτυο από την Αθήνα έως τη Θεσσαλονίκη με τα πλέον σύγχρονα μέσα, αλλά και να καταστεί ασφαλές, μιλώντας σε ευρεία σύσκεψη στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, παρουσία του αντιπροέδρου της κυβέρνησης, Κωστή Χατζηδάκη.
Η επίσκεψή του διήρκεσε περισσότερο από δύο ώρες και κατά την παρέμβασή του, επικαιροποίησε και τα χρονοδιαγράμματα για την ολοκλήρωση σημαντικών έργων υποδομής έως το 2027. Συγκεκριμένα, τόνισε πως σημαντικό μέρος του ΒΟΑΚ θα πρέπει να έχει παραδοθεί έως το τέλος του 2027, ενώ, εντός του 2025 θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί ο οδικός άξονας Πάτρα – Πύργος, αλλά και οι εργασίες επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά (5 νέοι σταθμοί). Ακολούθως, εντός του 2026 θα πρέπει να έχει παραδοθεί ο Ε65 και έως το 2027 το Flyover στη Θεσσαλονίκη.
«Πρέπει να κινηθούμε πιο γρήγορα, αυτό απαιτούν οι πολίτες από εμάς», διεμήνυσε ο πρωθυπουργός, επαναλαμβάνοντας ότι η κυβέρνηση πρέπει να συνεχίσει τη σύγκρουση με τις διαχρονικές παθογένειες του βαθέος κράτους. Μάλιστα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης προανήγγειλε ότι στις αρχές Απριλίου θα γίνει μία συνολική παρουσίαση των νέων παρεμβάσεων στο πεδίο των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, σημειώνοντας ότι «έως το 2027, η εικόνα τους θα είναι τελείως διαφορετική».
Αναλυτικά, ο κ. Μητσοτάκης μίλησε για την προσθήκη νέων λεωφορείων, αλλά και την πρόσληψη νέων οδηγών, την προωθούμενη αναβάθμιση στους συρμούς της Γραμμής 1 του Μετρό, αλλά και τις δρομολογούμενες παρεμβάσεις στις Γραμμές 2 και 3 του Μετρό.
Ο πρωθυπουργός γνωστοποίησε ότι σύντομα θα έλθει προς ψήφιση ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, διευκρινίζοντας, ωστόσο, ότι αυτό από μόνο του δεν μπορεί να επιλύσει το πρόβλημα της ασφάλειας στους οδικούς άξονες, καθώς και ότι χρειάζεται μία συνολική επαναξιολόγηση.