Δεν ξέρουμε κατά πόσο βρήκατε διασκεδαστική τη διαδραστικότητα του Bandersnatch ή του You vs. Wild, παρόλα αυτά, η Netflix έχει ανακοινώσει ήδη ότι θα ασχοληθεί προσφέρει και άλλου τέτοιου είδους εμπειρίες στους συνδρομητές της. Τον ίδιο δρόμο, ωστόσο, θα ακολουθήσει και το YouTube.
Όπως δήλωσε η επικεφαλής του τμήματος Original Programming, κ. Susanne Daniels, στο δίκτυο Bloomberg,
Έχουμε στα χέρια μας απίστευτα νέα εργαλεία και την ευκαιρία να δημιουργήσουμε πολυμορφικές και διαδραστικές ιστορίες. Ο Ben Relles (επικεφαλής του νέου τμήματος Interactive Shows & Live Specials) έχει τη γνώση και την εμπειρία να καταλάβει πώς η πλατφόρμα μας μπορεί να ενισχύσει το περιεχόμενο
Να σημειωθεί ότι στο παρελθόν έχουν γίνει διάφορα πειράματα από το YouTube με διαδραστικές διαφημίσεις, αλλά είναι γεγονός ότι μετά την ακύρωση πολλών original προγραμμάτων της υπηρεσίας δεν περιμέναμε μια τέτοια στροφή σε ένα ιδιαίτερο είδος διασκέδασης.
Θεωρούμε δεδομένο, επίσης, ότι εάν προχωρήσει κάτι τέτοιο στο YouTube θα καταγράφονται οι αποφάσεις που παίρνει ο χρήστης για να εμπλουτίζεται το “ψυχολογικό προφίλ” του με περισσότερες πληροφορίες…