Σύμφωνα με την έρευνα της IRI το πρώτο δίμηνο του 2019 οι δύο κατηγορίες που παρουσιάζουν διψήφια άνοδο σε αύξηση πωλήσεων σε αξία είναι τα αλκοολούχα ποτά (+12.9%) και τα σνακς (12,5%).
Ακολουθούν – πάντα σε αύξηση σε αξία – τα είδη σπιτιού (8,4%), τα γαλακτοκομικά (6,9%), τα ροφήματα (6,4%), το συσκευασμένο φαγητό (5,9%), τα συστατικά και οι πρώτες ύλες (3,9%), τα είδη υγιεινής (3%), τα είδη ομορφιάς & περιποίησης (2,5%) και τα απορρυπαντικά και καθαριστικά (2,4%).
Η μόνη κατηγορία η οποία κινήθηκε καθοδικά στο πρώτο δίμηνο του 2019 ήταν αυτή των κατεψυγμένων (-1,8%).
Σε ότι αφορά στις πωλήσεις σε όγκο προηγούνται τα σνάκς (+11,8%) και ακολουθούν: αλκοολούχα (6,7%), γαλακτοκομικά (5,4%), συσκευασμένο φαγητό (4,8%) και συστατικά & πρώτες ύλες με 4,7%. Και εδώ η μόνη κατηγορία που κινήθηκε, έστω και οριακά, πτωτικα ήταν τα κατεψυγμένα με ποσοστό 0,3%.