Η οδήγηση υπεραυτοκινήτων είναι γεμάτη απαιτήσεις. Όχι μόνο από πλευράς οδηγικών ικανοτήτων, που ζητούν ως προαπαιτούμενο οι μεγάλες ιπποδυνάμεις και οι υψηλότατες επιδόσεις, αλλά και σε πιο πρακτικά ζητήματα. Για παράδειγμα, να αποφεύγεται το παρκάρισμα κοντά στα πεζοδρόμια ώστε να μην βρίσκει η πόρτα στο άνοιγμα, γενικότερα η χρήση εντός πόλης αντενδείκνυται λόγω περιορισμένης ορατότητας και ενδεχόμενο υπερθέρμανσης του κινητήρα (ελέω έλλειψης παροχής αέρα στις χαμηλές ταχύτητες που επικρατούν), αλλά και των ανωμαλιών στο οδόστρωμα.
Σαμαράκια, λακκούβες και γενικότερες ανορθογραφίες επί του οδοστρώματος κοστίζουν. Κάτι που ισχύει και για τα υπόγεια parking, αλλά και τις εν γένει ράμπες. Ο ιδιοκτήτης μιας McLaren MP4/12C (άλλο που την έχει εξοπλίσει με bodykit, ώστε να παραπέμπει στην μεταγενέστερη 650S) προφανώς νόμισε ότι οδηγούσε κάποιο καθημερινό αυτοκίνητο, που ενδεχομένως να διαθέτει στο γκαράζ του. Ως αποτέλεσμα μπήκε και επιχείρησε να κινηθεί στον χώρο στάθμευσης, λες και οδηγούσε κάποιο crossover. Η πολύ μικρή απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, ωστόσο, φρόντισε να του θυμίσει ότι βρισκόταν πίσω από το τιμόνι μιας McLaren. Με τον πλέον επώδυνο τρόπο.
Ο εμπρός προφυλακτήρα διαλύθηκε, ενώ σίγουρα θα υπάρχουν ζημιές από κάτω που δεν φαίνονται στην φωτογραφία. Οπότε προσοχή προς άπαντες ενδιαφερομένους.