Η Toyota ανακοίνωσε την πρόθεσή της να μοιραστεί την τεχνογνωσία της επί της υβριδικής τεχνολογίας με τους υπόλοιπους κατασκευαστές, στην προσπάθεια της επέκτασης των υβριδικών, αμιγώς ηλεκτρικών και αυτοκινήτων με κυψέλες καυσίμου.
Οι Ιάπωνες θα προσφέρουν ελεύθερη πρόσβαση σε περισσότερες από 24.000 πατέντες της, που αφορούν τα συστήματα κυψελών καυσίμου, ηλεκτρικής και υβριδικής κίνησης, ενώ δεν θα περιοριστεί εκεί. Με το ανάλογο αντίτιμο (τίποτα δεν είναι δωρεάν, τελικά), η Toyota προτίθεται να βοηθήσει οποιονδήποτε κατασκευαστή ζητήσει την αρωγή της στην ανάπτυξη υβριδικού συνόλου. Η φίρμα από το Aichi ήδη διατηρεί συνεργασίες του είδους με τις Suzuki και Mazda, από το 2015 κιόλας. Όπως δήλωσε ο αντιπρόεδρος της Toyota, Shigeki Terashi: «κοιτάμε πιο μακριά από τη διάθεση ολοκληρωμένων οχημάτων. Θέλουμε να συμβάλουμε στην αύξηση της αφομοίωσης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων προσφέροντας όχι μόνο την τεχνολογία μας, αλλά και τα υπάρχοντα εξαρτήματα, ανταλλακτικά και συστήματα μας σε άλλους κατασκευαστές οχημάτων».
Ανάλογη κίνηση ετοιμάζεται να κάνει και η VW με την πλατφόρμα MEB, που αφορά ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Να σημειώσουμε πως η Toyota από το 1997, όταν και παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά του Prius, μέχρι το τέλος του 2018 έχει πουλήσει περισσότερα από 13 εκατομμύρια υβριδικά αυτοκίνητα, με το 80% της παγκόσμιας αγοράς υβριδικών να απαρτίζεται από μοντέλα του Ιάπωνα κατασκευαστή. Σήμερα, τα υβριδικά οχήματα αντιπροσωπεύουν περίπου το 3% του συνόλου των οχημάτων που πωλούνται παγκοσμίως, ενώ τα πλήρως ηλεκτρικά αντιπροσωπεύουν το 1,5% των συνολικών πωλήσεων.