Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Daimler Dieter Zetsche δήλωσε την Τρίτη ότι το πρόβλημα με την ασφάλεια των αεροσκαφών της Boeing δείχνει πόσο δύσκολο είναι η τεχνολογία των αυτόνομων οχημάτων να κερδίσει την εμπιστοσύνη της κοινής γνώμης.
Με δεδομένο ότι το αεροπλάνο θεωρείται ένα από τα ασφαλέστερα μέσα μαζικής μεταφοράς, αρκούσαν δύο δυστυχήματα με τα ολοκαίνουργια Boeing 737 Max για να καθηλωθεί παγκοσμίως ο στόλος των συγκεκριμένων αεροσκαφών και η Boeing σαν κατασκευαστής να βρεθεί σε εξαιρετικά δεινή θέση.
Η Boeing τώρα πρέπει να αποδείξει ότι το αυτοματοποιημένο σύστημα ελέγχου πτήσης είναι ασφαλές ή να προβεί σε αναβάθμισή του, ωστόσο στο πίσω μέρος του κεφαλιού των επιβατών πάντα θα υπάρχει ο φόβος και η αμφισβήτηση.
Με αφορμή λοιπόν όλα τα παραπάνω ο Dieter Zetsche επιμένει στο πόσο σημαντικός είναι ο ψυχολογικός παράγοντας για να γίνει αποδεκτή μια ανάλογη αυτοματοποιημένη τεχνολογία στα αυτοκίνητα και τονίζει πως αρκεί ένα ατύχημα με ένα αυτόνομο όχημα για να τινάξει όλη την προσπάθεια στον αέρα.
Για το λόγο αυτό, λέει, η αυτοκινητοβιομηχανία θα πρέπει να εισαγάγει σταδιακά στην καθημερινότητά μας τα αυτόνομα συστήματα, με τέτοιο τρόπο ώστε να οικοδομηθεί σταθερά από το ευρύ κοινό η αποδοχή της περίπλοκης τεχνολογίας που ενσωματώνεται στα συγκεκριμένα οχήματα. «Ακόμη και αν τα αυτόνομα αυτοκίνητα είναι 10 φορές ασφαλέστερα από εκείνα που οδηγούνται από τον άνθρωπο, αρκεί ένα θεαματικό συμβάν για να χαθεί η ευκαιρία μιας ευρείας αποδοχής», δήλωσε ο Zetsche.
Στο περιθώριο των παραπάνω δηλώσεών του ο Zetsche αποκάλυψε πως η Daimler σκέφτεται να εισαγάγει κυψέλες καυσίμου για να τροφοδοτήσει ηλεκτρικά λεωφορεία και φορτηγά.