«Ο μηχανοδηγός, αντιλαμβανόμενος τη συνθήκη, μείωσε άμεσα την ταχύτητα και χρησιμοποίησε συνεχώς την προειδοποιητική κόρνα, ακολουθώντας πιστά τους προβλεπόμενους κανονισμούς κυκλοφορίας»
Συγκρεκριμένα, σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται, είχε προηγηθεί ολιγόλεπτη ακινητοποίηση του συρμού για την αποκατάσταση βλάβης, με αποτέλεσμα να επηρεαστεί το σύστημα αισθητήρων του χρονοδιακόπτη που ρυθμίζει το πόσο θα παραμείνουν ανεβασμένες ή κατεβασμένες οι μπάρες.
Η ανακοίνωση της Hellenic Train
“Σήμερα το πρωί, στις 8:00 π.μ., κατά την διάρκεια του δρομολογίου 11352 Πάτρα – Κάτω Αχαΐα που εκτελούσε αμαξοστοιχία του Προαστιακού, κι ενώ κινείτο κοντά στον σταθμό Παραλία, συγκρούστηκε με διερχόμενο όχημα, το οποίο επιχείρησε να περάσει από την ισόπεδη διάβαση, ενώ οι προστατευτικές μπάρες ήταν ανεβασμένες. Διευκρινίζεται ότι νωρίτερα μία ένδειξη στην αμαξοστοιχία οδήγησε τον μηχανοδηγό στην ακινητοποίηση του συρμού, προκειμένου να αποκαταστήσει την βλάβη άμεσα. Η ολιγόλεπτη παύση αυτή επηρέασε το σύστημα αισθητήρων του χρονοδιακόπτη, που ρυθμίζει τη διάρκεια που θα παραμείνουν κατεβασμένες ή ανεβασμένες οι μπάρες.
Ο μηχανοδηγός, αντιλαμβανόμενος τη συνθήκη, μείωσε άμεσα την ταχύτητα και χρησιμοποίησε συνεχώς την προειδοποιητική κόρνα, ακολουθώντας πιστά τους προβλεπόμενους κανονισμούς κυκλοφορίας”.
Στο μεταξύ, η προανάκριση από το Τμήμα Τροχαίας Πάτρας για το ατύχημα συνεχίζεται. Για την υπόθεση καταθέτει ο μηχανοδηγός του τρένου, ενώ κατάθεση θα δώσει και ο 47χρονος τραυματίας οδηγός του αυτοκινήτου.
Ακολούθως θα ενημερωθεί η Εισαγγελία Πρωτοδικών Αχαΐας.
Με πληροφορίες από ΑΠΕ – ΜΠΕ