Είναι αναμφισβήτητο γεγονός πως ζούμε σε μία εποχή που χαρακτηρίζεται από τον γρήγορο ρυθμό ζωής, την έλλειψη ελεύθερου χρόνου και τη ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας. Αυτά τα δύο στοιχεία δημιουργούν μεταξύ άλλων την ανάγκη να μπορούμε να διεκπεραιώνουμε άμεσα, γρήγορα και ευέλικτα οποιαδήποτε υποχρέωσή μας, ακόμα και τα ψώνια της εβδομάδας.
Υπό αυτό το πρίσμα, η ψηφιακή εφαρμογή ενός supermarket αποτελεί ένα εργαλείο που βελτιώνει την εμπειρία αγορών μας, άρα και την καθημερινότητά μας. Μέσα από μία σωστά σχεδιασμένη ψηφιακή εφαρμογή μπορούμε να κάνουμε τα ψώνια της εβδομάδας από την άνεση του σπιτιού ή του γραφείου μας χωρίς να χρειάζεται να περιμένουμε στην ουρά πίσω από ένα ταμείο, εξοικονομώντας χρόνο και ενέργεια.
Καθώς, όμως, οι τεχνολογικές εξελίξεις «τρέχουν» και οι απαιτήσεις μας ως καταναλωτικό κοινό αλλάζουν και γίνονται πιο απαιτητικές, ένα supermarket οφείλει να εξελίσσει ακόμα και την ψηφιακή εφαρμογή του ώστε να καλύπτει (ή να υπερκαλύπτει) τις ανάγκες μας. Αυτό ακριβώς κάνει η ΑΒ Βασιλόπουλος με την ανανεωμένη ψηφιακή εφαρμογή AB App.
Νέα τεχνολογία και καινούριο interface για πιο ευέλικτες και αποτελεσματικές αγορές
Το αναβαθμισμένο mobile app είναι βασισμένο σε νέα τεχνολογία (React Native) που δίνει τη δυνατότητα να εφαρμοστούν σύγχρονες λειτουργίες πιο μεθοδικά και σε σύντομο χρονικό διάστημα. Ο σχεδιασμός έχει αλλάξει με στόχο να είναι πιο εύχρηστο, ενώ η ανανέωση των κατηγοριών βοηθά στην καλύτερη πλοήγηση. Πιο συγκεκριμένα, το σημείο με τους πόντους έχει ανανεωθεί για να δοθεί περισσότερη έμφαση στο κέρδος των χρηστών, ενώ η εξαργύρωση γίνεται πιο εύκολα με 2 μόνο κλικ.
Εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός πως με την ανανεωμένη ψηφιακή εφαρμογή της ΑΒ Βασιλόπουλος έχουμε άμεση πρόσβαση στα φυλλάδια προσφορών για εύκολες και οικονομικές αγορές, τα κουπόνια μας, καθώς και τα παιχνίδια για να κερδίζουμε και άλλους πόντους και σε προσωπικές προσφορές. Μπορούμε, δε, να επεξεργαστούμε τις λίστες με τα επιλεγμένα προϊόντα όποια στιγμή επιθυμούμε, ενώ έχουμε πρόσβαση σε αυτά που αγοράσαμε πρόσφατα. Τέλος, έχουμε τη δυνατότητα να περιηγούμαστε πιο εύκολα σε 12.000 κωδικούς στο e-shop, τις προσφορές και το καλάθι μας, αλλά και να παραλάβουμε τα ψώνια στο σπίτι μας έχοντας ορίσει την επιθυμητή μέρα και ώρα παραλαβής.
Όσο για το τι πρέπει να κάνουμε εμείς ως χρήστες, το μόνο που χρειάζεται είναι κάτι πολύ απλό. Αρκεί να αναβαθμίσουμε την εφαρμογή ΑΒ App όταν μας ζητηθεί, ώστε να αποκτήσουμε ένα νέο interface (περιβάλλον διεπαφής χρήστη). Με αυτήν τη μικρή κίνηση, η περιήγηση στην εφαρμογή και η χρήση των υφιστάμενων λειτουργιών καθίσταται πιο αποτελεσματική.
Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία της ΑΒ Βασιλόπουλος αποτελεί ένα σημαντικό βήμα στον ψηφιακό μετασχηματισμό της, διευκολύνοντας τις ηλεκτρονικές αγορές και δημιουργώντας πιο ασφαλείς και ευέλικτες ψηφιακές εφαρμογές. Ταυτόχρονα, εμείς μπορούμε να κάνουμε τα ψώνια της εβδομάδας πιο γρήγορα και αποτελεσματικά, γεγονός που αποδεικνύει πως στην ΑΒ Βασιλόπουλος το καλό είναι για όλους.