Με τις ζημίες που σημειώνει συνεχώς η Smart η υπομονή της Daimler έχει εξαντληθεί, αναφέρει χαρακτηριστικά το δημοσίευμα της γερμανικής εφημερίδας. Μάλιστα η τελευταία αναφέρει πως ο Ola Kallenius, o διάδοχος του Dieter Zetsche, δεν δείχνει και πολύ ζεστός για να κρατήσει την Smart και πως δεν θα είχε πρόβλημα αν την έκλεινε.
H Smart λανσαρίστηκε το 1998 και έκτοτε έχουν συσσωρευτεί δισεκατομμύρια ευρώ απωλειών λόγω του υπέρμετρου μάρκετινγκ και σε συνδυασμό με τις μειωμένες πωλήσεις των τελευταίων ετών. Όπου η αγορά έχει στραφεί κυρίως στα μικρά και μεγάλα SUV με την Smart να μην έχει άλλη εναλλακτική από το να μετατραπεί πλέον σε πλήρως ηλεκτρική.
Για να μειωθεί το κόστος εξέλιξης και κατασκευής η Smart συνεργάστηκε με την Renault για την παραγωγή της τελευταίας γενιάς ForTwo και ForFour. Ωστόσο, η γαλλική εταιρία μάλλον δεν θα συνεχίσει αυτή την συνεργασία διογκώνοντας τα οικονομικά προβλήματα της Smart.
Πέρυσι η Smart σημείωσε πτώση πωλήσεων στο -4,6% με 128.802 παγκόσμιες πωλήσεις. Η εταιρία «μπαίνει» μέσα περίπου 500-700 εκατομμύρια το χρόνο.