Τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς εξυπηρετούν ανά τον κόσμο εκατομμύρια πολίτες για την μετακίνησή τους στην καθημερινότητά τους.
Η καθημερινότητα των υπαλλήλων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς δεν περιλαμβάνει μόνο την εξυπηρέτηση χιλιάδων επιβατών, αλλά και μερικά περίεργα γεγονότα, τα οποία σπάνια γίνονται γνωστά.
Οδηγός εξηγεί γιατί δεν πρέπει να καθόμαστε στα ΜΜΜ
Ένας από τους οδηγούς στο Μετρό της Βαρσοβίας μοιράστηκε πρόσφατα τις εμπειρίες του από τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αναφέροντας διάφορα περίεργα περιστατικά, ενώ εξήγησε τους λόγους που δεν πρέπει οι επιβάτες να κάθονται στα καθίσματα των ΜΜΜ.
Προτρέπει τους επιβάτες να μην κάθονται στα καθίσματα, γιατί καθαρίζονται μόνο δύο φορές τον χρόνο.
Μάλιστα ο οδηγός του Μετρό στη Βαρσοβία αποκαλύπτει ότι ο καθημερινός καθαρισμός που πραγματοποιείται στα βαγόνια του Μετρό είναι τυπικός, και διόλου αποτελεσματικός, γιατί πραγματοποιείται με ένα πανί σε συνδυασμό με υγρό καθαριστικό, τα οποία φυσικά δεν είναι ικανά να καθαρίσουν το βρόμικο ύφασμα των καθισμάτων.
Σημειώνει μάλιστα ότι το ίδιο μπορεί να συμβαίνει και με τα καθίσματα σε άλλα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, όπως για παράδειγμα στα λεωφορεία. Η αλήθεια είναι ότι το ύφασμα με το οποίο επενδύονται συχνά τα καθίσματα στα μέσα συγκοινωνίας δεν ευνοούν τον εύκολο καθαρισμό τους.