Μετρό Θεσσαλονίκης: Πλήθος κόσμου στους συρμούς – Ξεκίνησαν τα δρομολόγια


Πώς και πώς περίμεναν δεκάδες Θεσσαλονικείς να επιβιβαστούν στο μετρό Θεσσαλονίκης

Εκατοντάδες Θεσσαλονικείς με το που πάτησε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης το κουμπί για την έναρξη λειτουργίας του Μετρό έσπευσαν σε διάφορους σταθμούς και επιβιβάστηκαν στους συρμούς.

Ειδικά στο σταθμό Βενιζέλου όπου εκτίθενται οι αρχαιότητες πραγματοποιείται ήδη το αδιαχώρητο ενώ γεμάτοι κόσμο ειναι όλοι οι συρμοί που εκτελούν ακατάπαυστα τα δρομολόγια από το σταθμό της Νέας Ελβετίας έως τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.

Οι επιβάτες κάθε ηλικίας σχολιάζουν θετικά τους σταθμούς αλλά και τα βαγόνια των συρμών ενώ εντύπωση σε όλους κάνει η απουσία οδηγού στους συρμούς αφού το μετρό είναι αυτόματο και όλα ελέγχονται από ένα υπερσύγχρονο control room.

Σύμβολο προόδου για τη Μακεδονία και ολόκληρη την Ελλάδα χαρακτήρισε το Μετρό Θεσσαλονίκης ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά την ομιλία του στην τελετή έναρξης λειτουργίας και δεσμεύτηκε προσωπικά ότι στα τέλη του 2025 θα παραδοθεί η επέκταση στην Καλαμαριά και θα ακολουθήσει η επέκταση και προς τη δυτική Θεσσαλονίκη.

Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της ομιλίας του ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μαζί με την Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου, και τους αρμόδιους υπουργούς μετέβη στο κέντρο ελέγχου και πάτησε συμβολικά το κουμπί που σηματοδότησε την έναρξη λειτουργίας του μετρό.



Οι στάσεις του μετρό από τα ανατολικά έως και τα δυτικά είναι 13 και συγκεκριμένα είναι: Νέα Ελβετία, Βούλγαρη, 25ης Μαρτίου, Ανάληψη, Φλέμινγκ, Ευκλείδης, Παπάφη, Πανεπιστήμιο, Σιντριβάνι, Αγίας Σοφίας, Βενιζέλου, πλατεία Δημοκρατίας, Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός.

Μέσα στο 2025 θα παραδοθεί προς χρήση η επέκταση προς την Καλαμαριά, με τους εξής σταθμούς: Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη, Μίκρα. Με την ολοκλήρωση της κατασκευής του Βασικού Έργου και της Επέκτασης προς Καλαμαριά, αναμένεται να εξυπηρετούνται καθημερινά 313.000 επιβάτες. Επιπροσθέτως, με τη λειτουργία του έργου στο σύνολο του, θα κυκλοφορούν καθημερινά περίπου 57.000 ΙΧ οχήματα λιγότερα, επιφέροντας αντίστοιχα μείωση των ρύπων CO2 κατά 212 τόνους ημερησίως.

Κάθε ένας από τους 18 συρμούς του μετρό Θεσσαλονίκης θα έχει έξι βαγόνια, συνολικής χωρητικότητας 460 επιβατών. Οι συρμοί θα περνούν ανά 3,5 λεπτά από τους σταθμούς, με τη συνολική απόσταση από τον πρώτο έως τον 13ο σταθμό να καλύπτεται εντός 17 λεπτών. Όταν προστεθούν άλλοι 15 συρμοί, με την παράδοση της επέκτασης προς την Καλαμαριά, η συχνότητα θα μειωθεί στο 1,5 λεπτό.

Ο αρχικός σχεδιασμός είναι το Μετρό Θεσσαλονίκης να λειτουργεί καθημερινά από τις 5:30 το πρωί έως τις 00:30. Την Παρασκευή και το Σάββατο, το μετρό θα λειτουργεί μέχρι τις 02.00 ώστε να εξυπηρετεί την αυξημένη νυχτερινή κίνηση της πόλης.




Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ