Συνεχίζονται οι «επισκέψεις» των κυβερνητικών αεροπλάνων της Βενεζουέλας στην χώρα μας.
«Ο Νικολάς Μαδούρο είναι πιθανόν να χρησιμοποιεί ελληνικά αεροδρόμια, στο πλαίσιο της επιχείρησης που έχει θέσει σε εφαρμογή για να ενεργοποιήσει μηχανισμούς που θα τον βοηθήσουν να αντιμετωπίσει τις κυρώσεις της Ευρωπαϊκής Ενωσης, αλλά και των Ηνωμένων Πολιτειών και να παραμείνει γαντζωμένος στην εξουσία».
Σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγουν υψηλόβαθμα στελέχη της αντιπολίτευσης στη Βενεζουέλα, που εξετάζουν τις διαδρομές των κυβερνητικών αεροσκαφών του Μαδούρο στην Ευρώπη και στην Ασία τους τελευταίους μήνες. Η αντιπολίτευση έχει βάλει στο μικροσκόπιο αυτές τις πτήσεις, προκειμένου να διαπιστώσει αν πράγματι και η Ελλάδα διαδραματίζει κάποιον -έστω περιφερειακό- ρόλο, ακόμη και στην επιχείρηση του Μαδούρο «ματωμένος χρυσός».
Οπως αποκαλύπτει σήμερα ο Ελεύθερος Τύπος της Κυριακής εκτός από το κυβερνητικό αεροσκάφος με τα διακριτικά ΥV 2486, το οποίο στις 2 Μαρτίου προσγειώθηκε στο «Ελευθέριος Βενιζέλος», μεταφέροντας μεταξύ άλλων και τον υπουργό Εξωτερικών Χόρχε Αρεάσα, υπήρξαν και άλλα αεροσκάφη του Μαδούρο που έχουν προσγειωθεί στη χώρα μας το τελευταίο διάστημα. Το γεγονός αυτό, αλλά και η σιωπή που εξακολουθεί να υπάρχει από το Μέγαρο Μαξίμου, προκαλούν πολλά ερωτήματα.
Αθήνα, Κρήτη, Καβάλα
Σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες από τη Βενεζουέλα, δυο μέρες πριν από την προσγείωση του επίμαχου αεροσκάφους στην Αθήνα, δηλαδή στις 28 Φεβρουαρίου 2019, ένα άλλο αεροσκάφος, που και αυτό ανήκει στην κρατική εταιρία πετρελαίου PDVSA, αλλά το χρησιμοποιεί η κυβέρνηση, με τα διακριτικά YV3360, προσγειώθηκε στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου Κρήτης.
Ο «Ε.Τ.» είχε αποκαλύψει ότι το συγκεκριμένο αεροσκάφος είχε εντοπιστεί να προσεγγίζει τη χώρα μας νοτίως της Κρήτης. Πλέον, σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες, επιβεβαιώνεται ότι πράγματι προσγειώθηκε στη χώρα μας.
Επιπλέον, λίγες μέρες πριν, στις 13 Φεβρουαρίου 2019, το ίδιο αεροσκάφος είχε προσγειωθεί και πάλι στο Ηράκλειο.