Η εφαρμογή myΗΡΩΝ είναι η απάντηση του ΗΡΩΝΑ στις υψηλές απαιτήσεις των καταναλωτών σήμερα, όχι μόνο για την κάλυψη της αυξημένης ζήτησης για ενέργεια, αλλά ακόμη περισσότερο για τον τρόπο με τον οποίο ο πάροχος αντιμετωπίζει τον καταναλωτή
Είναι ωραίο να σε φροντίζουν και να σε περιμένουν θετικές εκπλήξεις που κάνουν τη ζωή σου καλύτερη, πιο ξέγνοιαστη και, φυσικά, πιο οικονομική. Σε μια εποχή που οι ίδιοι οι καταναλωτές μπαίνουν σε διαδικασίες έρευνας και αναζήτησης της καλύτερης, πιο ποιοτικής, πιο αξιόπιστης και πιο οικονομικής λύσης για τις ενεργειακές τους ανάγκες, ο ΗΡΩΝ προσφέρει ανταγωνιστικά τιμολόγια με αναπάντεχες εκπλήξεις και επιβραβεύσεις για τους πελάτες του, χτίζοντας σε νέες βάσεις τη συνολική εμπειρία τους. Το ολοκληρωμένο ψηφιακό περιβάλλον της εφαρμογής myΗΡΩΝ ξεφεύγει από τα όρια μιας απλώς χρήσιμης και εύκολης στη χρήση πλατφόρμας, και έχει, ήδη από το λανσάρισμά του κάνει τη διαφορά στο χώρο της ψηφιακής υποστήριξης στην αγορά. Χαρακτηριστικές είναι οι κορυφαίες βαθμολογίες (4.6*) των χρηστών της εφαρμογής στο App Store (για iOS) και Android, αλλά και η διάκριση στην κατηγορία «Καλύτερη Εφαρμογή Mobile App στην εμπειρία του χρήστη» στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών του 2022.
Η εφαρμογή myΗΡΩΝ είναι η απάντηση του ΗΡΩΝΑ στις υψηλές απαιτήσεις των καταναλωτών σήμερα, όχι μόνο για την κάλυψη της αυξημένης ζήτησης για ενέργεια, αλλά ακόμη περισσότερο για τον τρόπο με τον οποίο ο πάροχος αντιμετωπίζει τον καταναλωτή. Το περιβάλλον που συναντά κανείς όταν συνδεθεί στο myΗΡΩΝ app, αντικατοπτρίζει αυτήν ακριβώς τη φιλοσοφία: το χειροπιαστό αποτέλεσμα της προσπάθειας του ΗΡΩΝΑ να ενσωματώνει την κορυφαία τεχνογνωσία του ώστε να δημιουργεί αξιόπιστες, καινοτόμες και ανταγωνιστικές λύσεις που ανταποκρίνονται σε κάθε ανάγκη. Η εφαρμογή δεν είναι απλά ένα «ηλεκτρονικό γκισέ» όπου κανείς πληρώνει λογαριασμούς ή καταγράφει τις ενδείξεις του μετρητή, αλλά είναι η είσοδος σε ένα πλήρες και διαρκώς εξελισσόμενο ψηφιακό οικοσύστημα, το οποίο βελτιστοποιεί την εμπειρία των πελατών, ώστε αυτή να είναι ολοκληρωμένη, ενιαία και αδιάλειπτη.
Θέλοντας να τιμήσει την εμπιστοσύνη και τη συνέπεια των πελατών του, να δώσει κίνητρα παραμονής, αλλά και να προσελκύσει νέους καταναλωτές, ο ΗΡΩΝ επεκτείνει τις δυνατότητές του, προσφέροντας διαφορετικές επιλογές πληρωμής πολύ σύντομα και μέσω mobile (Apple & Google) wallets. Δημιουργεί έτσι ένα πολυεπίπεδο ψηφιακό περιβάλλον ολοκληρωμένο και ενδιαφέρον, με τις συνεχώς ανανεούμενες υπηρεσίες και παροχές του, να ενσωματώνονται πλήρως στην καθημερινότητα των χρηστών, το ποσοστό των οποίων αγγίζει το 66% του πελατολογίου της εταιρείας. Το νόημα άλλωστε είναι να μην χρειάζεται πλέον να απευθυνθεί κανείς σε σύμβουλο τηλεφωνικά ή σε φυσικό κατάστημα, αλλά να μπορεί να λαμβάνει απαντήσεις ακόμη και για τα πιο σύνθετα ζητήματα μέσω του application. Στο πνεύμα αυτό, ο ΗΡΩΝ παρουσιάζει μία μοναδικά ολοκληρωμένη προσέγγιση του user experience, η οποία λαμβάνει σάρκα και οστά μέσα από το πρόγραμμα επιβράβευσης ΗΡΩΝ VIBES. Έτσι, κάθε ψηφιακή ενέργεια, ανταμείβεται με εκπτώσεις, προνόμια και πλούσια δώρα αποκλειστικά για τους χρήστες της εφαρμογής myΗΡΩΝ.