Εντός του 2019 αναμένουμε στην Ελλάδα τρία μοντέλα της Hyundai τα οποία μετά βεβαιότητας θα της δώσουν αρκετή ώθηση στο παιχνίδι των πωλήσεων.
Στις αρχές του Απριλίου θα πραγματοποιήσει την άφιξη του, το Hyundai i30 Fastback N, το οποίο θα συμπληρώσει την γκάμα των Ν μοντέλων του i30. Αργότερα και μέχρι το 1ο εξάμηνο του έτους θα ακολουθήσει η υβριδική έκδοση του Tuscon, ενώ στο 2ο εξάμηνο του 2019 θα μας έρθει το νέο και πολλά υποσχόμενο Hyundai Santa Fe.
Ας δούμε αναλυτικά παρακάτω τα νέα μοντέλα της Hyundai με τις τελευταίες πληροφορίες.
Hyundai i30 N Fastback
Η κορεάτικη φίρμα έχει έτοιμο το δεύτερο μέλος της οικογένειας Ν (μιας και το Veloster δεν κυκλοφορεί στην Ευρώπη) και θα μας το φέρει τον επόμενο μήνα. Η Fastback έκδοση του i30, μηχανικά δεν έχει διαφορές από το i30 N, με τον 2λιτρο turbo κινητήρα να προσφέρει δυο εκδόσεις ισχύος. Μία με 250 και μία με 275 ίππους ονόματι Performance Pack, με την μετάδοση της κίνησης να πραγματοποιείται μέσω του χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων. H «κοντή» του κλιμάκωση βοηθά το σπορ μοντέλο να επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 6,4 δλ. (6,1 δλ. το Performance) και να συνεχίσει αδιάκοπα μέχρι τα 250 χλμ./ώρα της τελικής ταχύτητας.
Hyundai Tuscon Hybrid
Η υβριδική έκδοση έρχεται να ενισχύσει την γκάμα του δημοφιλούς μικρομεσαίου SUV, όντας παράλληλα από τα ελάχιστα μοντέλα-ανεξαρτήτου κατηγορίας- που συνδυάζει ηλεκτροκίνηση με ντίζελ. Η διάταξη του συστήματος απαρτίζεται από μια μπαταρία ιόντων-λιθίου 48 Volt, μία γεννήτρια τοποθετημένη στην μίζα (Μild Hybrid Starter Generator-MHSG) και έναν εναλλάκτη. Κατά την επιτάχυνση το MHSG συνδράμει το έργο του κινητήρα με ισχύ 16 ίππων, μειώνοντας την κατανάλωση. Κατά την επιβράδυνση μετατρέπει την θερμική ενέργεια σε ηλεκτρική, φορτίζοντας την μπαταρία. Όντας ήπιο υβριδικό σύστημα, δεν υποστηρίζει πλήρως ηλεκτρική κίνηση, ενώ σύμφωνα με τη μάρκα θα είναι κατά 7% πιο οικονομικό από το 2.0 CRDi, ενώ η συνδυαστική ιπποδύναμη ξεπερνάει τους 200 ίππους (202 για την ακρίβεια, 186 ο ντίζελ και 16 το υβριδικό σύστημα).
Hyundai Santa Fe
Το νέο Hyundai Santa Fe, τέταρτης γενιάς πλέον, θα προσφέρεται πλήρως ανασχεδιασμένο, με το εμπρός μέρος να εντυπωσιάζει με το φιλέτο χρωμίου, τα λεπτά φώτα και την μεγάλη μάσκα, με το αμάξωμα να διακρίνεται για τις έντονες νευρώσεις του. Συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά του, η νέα θα διαθέτει μεγαλύτερες διαστάσεις (4.770 χλστ. μήκος, 1.890 χλστ πλάτος και 1.680 χλστ. ύψος), με το μεταξόνιο να ανέρχεται στα 2.765 χλστ. Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες το νέο Hyundai Santa Fe θα διατίθεται με τρεις διαφορετικές επιλογές κινητήρων. Έναν 2.0 λτ. βενζίνης με 235 ίππους (τούρμπο), έναν 2.4 λτ. επίσης βενζίνης με 185 ίππους και έναν πετρελαιοκινητήρα 2.2 λτ. με 200 ίππους. Όλοι οι κινητήρες συνεργάζονται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ η τετρακίνησή του προσφέρει τρία διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας. Αργότερα, θα ακολουθήσει και υβριδική έκδοσή του.