Ο Διεθνής Τελικός του ενιαίου θεσμού IAME (ενιαίος σε επίπεδο κινητήρων) ολοκληρώθηκε την Κυριακή 14 Οκτωβρίου στην πίστα Le Mans της Γαλλίας. Εκεί συμμετείχαν 14 Έλληνες οδηγοί και χάρη στο μελετημένο πρόγραμμα της συνάντησης, συμμετείχαν σε κάποιον τελικό της Κυριακής οι 10 από αυτούς. Στην κατηγορία Mini υπήρχαν 2 τελικοί. Στον Α τελικό συμμετείχαν οι 34 ταχύτεροι οδηγοί μετά τα προκριματικά σκέλη και στο Β τελικό συμμετείχαν οι οδηγοί που κατέλαβαν τις θέσεις 35-69. Ο Μάριος Αγγελόπουλος κάνοντας εξαιρετική εμφάνιση προκρίθηκε στον Α τελικό. Δυστυχώς, στην εξέλιξη του αγώνα υποχώρησε 18 θέσεις και ολοκλήρωσε στην 30η θέση. Όμως και μόνο η απευθείας πρόκριση στον Α τελικό σε μια τόσο ανταγωνιστική κατηγορία με 70 συμμετοχές, είναι μεγάλη επιτυχία. Στο Β τελικό συμμετείχαν οι άλλοι 3 Έλληνες οδηγοί της Mini. Ο Γιώργος Ντεντόπουλος πήρε το καλύτερο αποτέλεσμα τερματίζοντας στην 4η θέση κερδίζοντας 6 θέσεις. Ο Νικόλας Φραγκάκης κέρδισε 8 θέσεις και τερμάτισε 18ος και ο Γιώργος Καφαντάρης κερδίζοντας 9 θέσεις, τερμάτισε 22ος.
Στην κατηγορία Junior υπήρχαν 3 τελικοί. Στον Α τελικό συμμετείχαν οι 34 ταχύτεροι οδηγοί μετά τα προκριματικά σκέλη. Στο Β τελικό συμμετείχαν οι οδηγοί που κατέλαβαν τις θέσεις 35-69 και στο Γ τελικό οι οδηγοί που ολοκλήρωσαν τα σκέλη στις θέσεις 69-102. Εκεί, είχαμε Ελληνική συμμετοχή μόνο στον Γ τελικό. Ο Κωνσταντίνος Κομνηνός ξεκίνησε 18ος και ολοκλήρωσε στην 22η θέση.
Στον Γ τελικό της κατηγορίας Senior συμμετείχε και ο Θάνος Χούρλιας. Τερμάτισε στην 25η θέση έχοντας ξεκινήσεις από την 21η.
Ο Δημήτρης Παπαναστασίου συμμετείχε στο Β τελικό της κατηγορίας Master. Ξεκινώντας από την 16η θέση, υποχώρησε στην 21η.
Στην κατηγορία Super οι Έλληνες συμμετέχοντες μην έχοντας το άγχος της πρόκρισης στον τελικό, αφού οι συμμετοχές ήταν 29 κι έτσι θα περνούσαν όλοι στον τελικό, συγκεντρώθηκαν στο να βελτιώνονται από σκέλος σε σκέλος. Ο Φίλιππος Καλέσης, έχοντας μεγάλη εμπειρία από διεθνείς αγώνες, έδειξε από νωρίς πως θα είναι διεκδικητής για μια θέση στο βάθρο. Ξεκίνησε 4ος στον ημιτελικό και υποχώρησε μία θέση τερματίζοντας 5ος. Στον τελικό, δεν τα κατάφερε τόσο καλά και υποχώρησε στη 10η θέση, ισοφαρίζοντας το χειρότερο τερματισμό του, του 1ου προκριματικού σκέλους, κάνοντας όμως τον ταχύτερο χρόνο του τελικού. Ο Γιώργος Λαζαράκος, κέρδιζε θέσεις σε κάθε σκέλος. Στον ημιτελικό τερμάτισε 22ος ανεβαίνοντας 3 θέσεις και στον τελικό τερμάτισε 20ος, έχοντας κερδίσει δύο θέσεις.
Τέλος, στην κατηγορία Shifter, επίσης οι Έλληνες οδηγοί είχαν απευθείας πρόκριση στον τελικό αφού συμμετείχαν 34 οδηγοί. Ο Διονύσης Λιβέρης τερμάτισε 18ος στον ημιτελικό έχοντας χάσει μία θέση και στον τελικό ξεκίνησε και τερμάτισε 18ος. Ο Φώτης Σωτηρόπουλος κερδίζοντας μία θέση στον ημιτελικό τερμάτισε 20ος και στον τελικό τερμάτισε 21ος.