Οι Γάλλοι είναι αποφασισμένοι να ανέβουν επίπεδο, με το νέο 508 να είναι η πρώτη τους προσπάθεια απέναντι στον premium ανταγωνισμό. Και όχι μόνο από πλευράς ποιότητας, καθώς η Peugeot έχει βάλει «στο μάτι» τις κορυφαίες εκδόσεις των Audi A4 και BMW Σειράς 3.
Καταρχάς να αποσαφηνίσουμε πως οι Γάλλοι δεν έχουν ανακοινώσει ακριβή νούμερα ιπποδύναμης. Ωστόσο, το συνολικό άθροισμα των 200 ίππων από τον 1.600αρη υπερτροφοδοτούμενο PureTech και των 2 ηλεκτροκινητήρων (110 ίπποι έκαστος) βρίσκεται στην περιοχή των 400 ίππων. Κάτι που υποδηλώνουν και τα νούμερα των επιδόσεων, καθώς με 4,3 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα και τελική που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, το 508 Sport Engineered (κατά πάσα πιθανότητα το «Engineered» θα κοπεί στην έκδοση παραγωγής) βρίσκεται στα ίδια επίπεδα με τα Audi RS 4 των 450 και BMW M3 των 431 ίππων (4,1 δλ. το 0-100 χλμ./ώρα και 250 περιορισμένα χλμ./ώρα τελικής αμφότερα).
Εκεί που το κορυφαίο Peugeot δεν έχει αντίπαλο είναι στον τομέα της οικονομίας, καθώς οι ανωτέρω επιδόσεις συνδυάζονται με (πιθανολογούμενη) κατανάλωση 3 λίτρων/100 χλμ., με τους Γάλλους να αναφέρουν πως οι εκπομπές CO2 δεν υπερβαίνουν τα 49 γρ./χλμ. Οπότε έχουμε γκάζι Μ3, με απαιτήσεις καυσίμου scooter και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.
Σύμφωνα με τον CEO της Peugeot, Jean-Philippe Imparato, η παραγωγή θα αρχίσει κάποια στιγμή μέσα στο 2020 και το τελικό προϊόν θα είναι ταυτόσημο στην εμφάνιση με το πρωτότυπο που κεντρίζει τα βλέμματα στην Έκθεση της Γενεύης.