Η ανθεκτικότητα της πολυτέλειας: Γιατί τα διεθνή brands ποντάρουν σε νέα καταστήματα


Παρά τις παγκόσμιες οικονομικές προκλήσεις και την αβεβαιότητα, ο τομέας της πολυτέλειας κατάφερε να διατηρήσει τη δυναμική του, ιδίως στην αγορά των ΗΠΑ. Το 2023, οι πωλήσεις ειδών πολυτελείας  ξεπέρασαν τα 75 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας ετήσια ανάπτυξη 8,6% από το 2020, σύμφωνα με την έκθεση της JLL. Αυτή η τάση φαίνεται πως θα συνεχιστεί, με τις προβλέψεις να δείχνουν πως οι πωλήσεις θα φτάσουν τα 82 δισ. δολάρια έως το 2028.

Οι μεγάλες επώνυμες μάρκες όπως η LVMH (ιδιοκτήτρια των Louis Vuitton, Dior, Tiffany & Co, κ.ά.) αύξησαν τα έσοδά τους κατά 10% το 2023, παρά την επιφυλακτικότητα των καταναλωτών. Ομοίως, όμιλοι όπως η Richemont (Cartier, Van Cleef) και η Prada κατέγραψαν ισχυρή ανάπτυξη, ενισχύοντας τη φυσική τους παρουσία με νέα καταστήματα σε προνομιακές περιοχές, όπως η λεωφόρος Μάντισον της Νέας Υόρκης και το Μπέβερλι Χιλς στο Λος Άντζελες.

Παρότι το ηλεκτρονικό εμπόριο συνεχίζει να αυξάνεται, η φυσική εμπειρία στα καταστήματα παραμένει καθοριστική για τις πολυτελείς μάρκες. Τα εμπορικά κέντρα που αναπροσαρμόζουν το μείγμα ενοικιαστών τους, παραμένοντας ελκυστικά για τα πολυτελή brands, παίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη του κλάδου.

Σε γενικές γραμμές, η πολυτέλεια συνεχίζει να πρωτοπορεί, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις των καταναλωτών για υψηλή ποιότητα και εμπειρία, παρά τις προκλήσεις της οικονομικής αβεβαιότητας​.


Αφήστε ένα μήνυμα

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ