Μια τεράστια αλλαγή αποφάσισε το διασημότερο μέσο αναπαραγωγής video.
Το YouTube θα απενεργοποιήσει τη δυνατότητα σχολιασμού σχεδόν σε όλα τα αναρτημένα βίντεο που δείχνουν παιδιά έως 18 ετών, σε μια προσπάθεια «να προστατεύσει καλύτερα τα παιδιά και τις οικογένειες».
Αρκετές εταιρείες (Nestle, At&T, Hasbro κ.α.) είχαν ενοχληθεί και είχαν την προηγούμενη εβδομάδα σταματήσει να διαφημίζονται στο YouTube, όταν αποκαλύφθηκε ότι οι διαφημίσεις τους εμφανίζονταν δίπλα σε επιθετικά ή σεξουαλικά σχόλια που έκαναν παιδόφιλοι, κάτω από βίντεο με παιδιά. Το θέμα είχε για πρώτη φορά «σκάσει» το 2017 και τότε το YouTube είχε δηλώσει ότι θα πάρει μέτρα. Όμως, ένα πρόσφατο δημοσίευμα του περιοδικού Wired αποκάλυψε ότι η κατάσταση στο μεταξύ επιδεινώθηκε μάλλον, παρά βελτιώθηκε.